Welschap Kinderopvang verzorgt buitenschoolse opvang (BSO) voor kinderen van basisschool De Lunetten bij BSO het Atelier.
Buiten schooltijd kunnen de kinderen van (4 tot 13 jaar) terecht op een veilige plek waar ze zich thuis voelen en waar ze buiten schooltijd kunnen ontspannen en plezier hebben.

Het Atelier
Het Atelier is gevestigd in basisschool De Lunetten. In drie groepsruimtes worden op alle dagen van de week ongeveer 50 kinderen opgevangen door een team van 5 medewerkers. Naast dat de kinderen kunnen spelen, bouwen, verkleden en lezen in de gezellige hoeken, zijn wij graag creatief bezig. Vaak staan uitdagende activiteiten op de agenda, begeleid door de ervaren medewerkers. Bij ons is ook ruimte voor vrij knutselen. Allerhande materialen zijn voorradig voor de echte knutselaars.
Tijdens het buitenspelen kunnen wij gebruik maken van het mooie plein van de school. Voetballen, 'Kingen', rijdend materiaal en natuurlijk het free-run parcours,  wij zijn vaak buiten te vinden!
Wij vinden het altijd leuk om u meer te laten zien of te vertellen. Op afspraak geven wij u graag een rondleiding.
Klik hier voor meer informatie en contactgegevens.

Opvangtijden
Maandag t/m vrijdag: 14.15 - 18.30 uur